onsdag 2 december 2009

Fysiskt eller psykiskt


Jaha, det här blev ju en intressant dag. Sitter på helspänd och kollar mobilen varje sekund, rädd att jag missat ett sms. Så jobbigt när man är såå långt ifrån! Inte kunna finnas till, usch.

På fredag ska vi som sagt till Jönköping, som jag mår och känner just nu så är jag noll taggad. Varesig fysiskt eller psykiskt, sad but true. Johan ska till Uppsala över helgen, är så himla glad för hans skull. Han behöver verkligen få komma iväg och träffa sina grabbar, festa och ha roligt!

Så eftersom vi inte kommer ses något denna helg så funderar jag på att skapa denna onsdag till lördag. Köpa hem mat, jag vill ha sallad! Hyra film och mysa. Jag känner för att ligga i hans famn hela kvällen. Behöver höra hans röst säga "det blir bra, du behöver inte oroa dig" och känna hans armar runt om mig. Världens bästa känsla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)