lördag 28 november 2009

Beställning

Igår var jag som sagt och köpte de sista grejorna till smyckestillverkningen. Det enda dumma var att de inte hade silverkedja på meter, utan bara som halsband. Jag ska leta vidare, men jag köpte i alla fall några stycken kedjor men de kostar mer. Det fanns också äkta silver, men de kostade betydligt mycket mer så jag köpte inga för då försvinner poängen. Poängen är att jag ska sälja billiga smycken som alla kan köpa.






Taggarna som de heter, plattorna som jag stannsar (bankar in bokstäver på) får det nog bara plats högst 9 bokstäver på. Hjärtarna får det plats högst 7 bokstäver på. Och än så länge har jag inga siffror, jag ska önska mig det i julklapp.

Kedjorna är 48 cm, vill ni ha längre får ni säga till! Lädret däremot får ni avgöra själv hur lång ni vill ha.


Beställning 01
En tagg
Text: (T.ex Edith)
Halsband: Kedja
Pris: 130 kronor inklusive frakt
Vill du ha äkta silver kedja; 200 kronor




Beställning 02
En tagg
Text: (T.ex Edith)
Halsband: Läder
Pris: 100 kronor inklusive frakt



Beställning 03
Ett hjärta
Text: (T.ex Edith)
Halsband: Kedja
Pris: 150 kronor inklusive frakt
Vill du ha äkta silver kedja: 220 kronor





Beställning 04
Ett hjärta
Text: (T.ex Edith)
Halsband: Läder
Pris: 120 kronor inklusive frakt



Vill du t.ex ha 2 (3, 4, etc) stycken taggar/hjärtan så blir det 50 kronor mer per tagg/hjärta. Och vill du ha två halsband så kopierar ni texten och gör två beställningar.




Såhär går det till:
1. Du kopierar "Beställning 01" eller "Beställning 02" i ett mail. Ändrar uppgifter så som du vill ha dem. Mailar till mynathaliepedersen@hotmail, döp rubriken till "beställning".


2. Du får en bekräftelse av mig så att vi ser att vi förstått varandra rätt, så att varan blir korrekt.



3. Jag meddelar dig så fort smycket är färdigt och klart att skickas, DÅ för du över pengarna till mitt konto och så fort jag ser att pengarna är inne så skickar jag det på posten.



Du betalar alltså ingenting förän jag gjort färdigt ditt smycke, men det finns ingen ångerätt eftersom det kostar att tillverka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)