tisdag 24 november 2009

Den romantiska stunden

På vår 1-års dag gav Johan mig 3 röda, vackra rosor.
Jag lagade trerätters middag.
Jag och Johan firar snart 2 underbara år tillsammans. Vi vill göra något speciellt då! Har ni några tips? Dumt att vi bestämde oss för att bli tillsammans i början av januari, när man har som allra minst pengar bara. Det kunde vi väl ändå ha tänkt på? : ) Haha!
Planerna för vår 3 års dag är redan planerad, vi sitter på en sådan där läcker smal, avlång båt i Italien. Äter middag och en mat står och spelar dragspel för oss. I den romantiska stunden tar Johan min hand och lägger en liten presentbox i min hand. Det är en förlovningsring och jag blir världens lyckligaste flickvän! (Det vet han inte riktigt om ännu, men nu lär han få redan på det, thihi!)

1 kommentar:

  1. Jag och Victor firar 1 år (också) i januari och vi tänkte äta en fin middag, ta ett bad i bubbelpoolen, stänga av yttervärlden och bara ta hand om varandra : )

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)