tisdag 24 november 2009

Ny blogg, samma bloggerska

Har funderat ett tag på att skaffa en ny blogg, eftersom metrobloggen inte känns så personlig och vi slutat fått betalt. Jag är väldigt personlig, så jag vill ha en blogg där jag lätt kan designa den till "mig". Så jag ska snart göra ett försök.


Idag är jag hemma ifrån praktiken, mådde illa hela dagen igår och jag kunde inte sova på hela natten. Vaknade, vred mig och hade ont i magen. Dagen börja lika och jag har feber som kommer och går. Känner jag min kropp rätt så är det stressen som börjar göra sig påmind, och då påverkar det min kropp. Så jag ska försöka skriva lite på praktikrapporten trots illamående, för jag kommer troligen må bättre då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)