onsdag 25 november 2009

Det bästa till sist

Idag har jag varit med och bakat 126 stycken lussekatter. Och de blev himla goda! Godare blev det när man visste att det var kasella och olja istället för margarin : )



Strax ska jag och älsklingen bege oss mot Lidköping. Där Edsbyn förhoppningsvis ska spöa Villa i bandy. Det ska bli riktigt roligt, bara det slutar att regna snart! Inge roligt att bli kall och blöt!

Jag mår i alla fall mycket bättre idag, både fysiskt och psykiskt. Yogan gjorde mig gott! Blir vila idag och ett hårt pass imorgon, jag är ju ledig enda till 17 så jag har massa tid på mig.
Eva var hit tidigare, jag fick låna en borr av henne. Så nu finns inga bortförklaringar till att inte sätta upp hatthyllan : ) Den SKA upp! Blir alltid lika glad när man träffar Eva, min fina vän.



Jag har spart det bästa till sist: Imorse var det första jag såg ett sms ifrån Gittan, fort som attan öppnade jag det och det stod "Det blev en flicka : )". Min vän Gittan har blivit mamma!!! Åt en underbar söt liten dotter, fick bild på prinsessan senare. Åh, jag är så stolt! Längtar innerligt tills jag får träffa dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)