torsdag 26 november 2009

"Måsten, krav och borden"

Runt klockan 10 blev jag väckt av att mobiltelefonen ringde, det var Hälsostudion som berättade att de fått en avbokning på lunchspinningen och undrade om jag ville ha platsen (jag stod som reserv). Lyckligt tackade jag ja såklart. Låg kvar i sängen nästan en timme, funderade på allt och inget. Tänkte vad skönt det skulle vara att bara ha en ledig dag någon dag, utan "måsten, krav och borden".



En nyvaken, osminkad men glad My idag!



Idag är det inte en sådan dag. Jag ska träna, för det vill och mår jag bra utav. Jag måste skriva på praktikrapporten, jag borde gå till Jula och köpa stannsar så jag kan sätta igång med smyckerna. Och klockan 17 ska jag på praktiken. Men bara för det är måsten och borden så behöver det faktiskt inte vara tråkigt, för idag är det en himla bra dag att få saker gjorda och det gillar ju alla! Eller?





Ha en underbar dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)