lördag 28 november 2009

Det ska bli sjukt roligt

Nu är ni förståss sugna på att få höra hur "Luftslottet som sprängdes" var, och den var SKITBRA! Fast inte "skitbra" lika som de andra två filmerna, för den var bra på ett annat sätt. Men det var verkligen ett bra avslut på berättelsen om Lisbeth, rättvisa - precis som vi vill ha den! Men som vanligt är 1:an bäst, alltså "Män som hatar kvinnor". Den är oslagbar!

Har ätit vår traditionella brakfrukost nu, och är proppmätt. Ska vänta till maten lagt sig lite så ska jag bege mig mot Systemet för att inhandla dryckbart till kvällen. Ikväll ska vi alltså fira Terese som fyllde 21 år igår, det ska bli sjukt roligt! Dock har jag ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll, alltid samma problem.


Ayia Napa 09, Terese och jag
Tänk om man kunde få tillbaka den färgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)