fredag 27 november 2009

Omdöme och betyg

Det är en utmattad, nyduschad och otroligt mätt Pedersen som sitter i soffan. Medan jag var och svettades på ett spinning pass så lagade älsklingen middag (har man inte tur så säg?). Så när jag kom hem flåsandes så stod det fläskfilé, klyftpotatis, tsatsiki och skivad avokado på bordet! Behöver jag ens stava till m u m s !!! (Måste bara tillägga att jag tog en dusch innan middagen, så ni inte tror att jag är äcklig!)




Ska slänga på mig lite kläder och sedan ska vi bege oss mot bion, vi ska som sagt se "Luftslottet som sprängdes" ikväll! Mitt omdöme och betyg kommer imorgon eller på söndag.



Har bokat pass för nästnästa vecka nu, det gäller att vara ute i tid om man vill få platser. Och apropå platser så stod jag inte alls som första reserv, jag stod som 4:dje :/ Hur kunde jag minnas så fel? Jaja, det hade i alla fall blivit för stressigt imorgon. Jag får tagga inför nästa månads maraton istället!


Och idag har jag köpt de sista grejerna till smyckestillverkningen, och DYRT blev det! Jag gjorde det vidrigaste köp jag någonsin gjort, en HAMMARE för 595 KRONOR (det är en speciell, liten hammare man ska ha, ingen vanlig)! Galet...... Men det är det värt!

1 kommentar:

  1. Hej hej vännen, vad fin du är på kortet, när du har den svarta tröjan på dig.
    Hoppas filmen var bra.
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)