torsdag 26 november 2009

Har Fröken Hurtig tagit sig vatten över huvudet?

Idag fick Fröken Hurtig lära sig en läxa, jag som ska vara så duktig med mat och träning. Hur smart är det att bara äta en tallrik gröt innan spinning? Jag var totalt svimmfärdig efter bara några låtar, så jag fick ta det lite lugnt ett tag och dricka mycket vatten för annars var jag rädd att jag skulle ramla av cykeln. Men jag hämtade igen mig och körde hårt på de sista låtarna.


På lördag står jag som första reserv på Spinning Maraton, de har det den sista lördagen i varje månad. Det brukar vara på 1,5 timme. Eftersom jag är första reserv så tror jag att det är ganska stor chans att jag kommer att få en plats. Idag hörde jag passledaren Eva och en av deltagarna prata, och det är tydligen DUBBEL MARATON, det vill säga 3 TIMMAR! "Man får ta med sig lite picknick och massa vatten". Hee.. Har fröken Hurtig tagit sig vatten över huvudet? Äh, klart jag klarar det!





Nu ska jag äta gårdagens rester som består av pastagratäng med kyckling, champinjoner, vitlök, creame fraish och lite mjölk! Lyxade till det igår och gjorde en grönsallad också, det äter vi aldrig på vardagar.

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Gå gärna in o titta på min o min mans hälso sida.
    http://god.toppform.nu

    SvaraRadera
  2. Du skulle för några dagar sedan lägga ut en "beställningslista" till dina smycken?

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)