måndag 30 november 2009

November månad

Månadens bästa: Att jag köpt all smyckesmaterial och får beställningar
Månadens sämsta: Att jag varit alldeles för stressad
Månadens klantighet: Höll på att avslöja Johans present innan han fått den..
Månadens ängel: Eva E! För att hon är den hon är.
Månadens jävel: 2 stycken
Månandens dryck: Kaffe
Månadens krubb: Sushi
Månandens bok:
Månadens plats: Hemma hos Eva, tjejsnack i 9 timmar : )
Månadens partyplace: Mariestad
Månadens hatobejkt: Räkningarna?
Månadens ros: Min Johan
Månadens evenemang:
Månadens resa: Skara-Mariestad
Månadens snygging: Min alldeles egna hunk

1 kommentar:

  1. Åååå mitt hjärta blev alldeles varmt,när du skrev så fint om mig.
    *love*

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)