fredag 11 december 2009

Andas ut

08.11 vaknade jag utav att Eva ringde på mobilen, innan jag svarade hann jag konstatera vad klockan var och jag insåg att jag försovit mig. "Heej! Förlåååt! Jag ska bara klä på mig!" svarade jag och flög upp ur sängen. Hann bara klä på mig och borsta tänderna. Usch vad sådana mornar är jobbiga!

Vi fick sluta tidigt idag, redan vid 11. Terese följde med hem, hon skulle med bussen till Vänersborg vid kvart i tre. Så vi åt lunch ihop och sedan slocknade vi båda två i soffan, vi lyckas alltid bli så trötta ihop och sover så gott tillsammans : ) Haha!

Nu är i alla fall resväskan packad, smyckes-beställningarna är klara och allt skolarbete är inlämnat och klart. Det är bara att andas ut och hålla tummarna att allt också ordnar sig för min älskade mamma! Ska bli så skönt att få vara där och finnas till för henne!

Men det ska också bli helt underbart att få träffa mina älskade syskonbarn och familj! Och i jul kommer alla mina små kycklingar hem, alla brudarna (nästan, Persson och Mia saknas!). Linnea ifrån Stockholm, Malin ifrån Umeå och Fia ifrån Norge. Det ska bli underbart att få gänget samlats!

Snart väntas en 6-timmars lång tågresa, men först massa sista mys med älsklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)