torsdag 10 december 2009

Den bästa medicinen


Idag har jag tagit den bästa medicinen ever: Shopping! Ja, alla ni tjejer vet väl att det bästa botemedlet mot det mesta är att få shoppa ; ) Nu är juldagen (och nyårsafton) räddad, jag har den perfekta klänningen, ny bh och ett par grymt snygga skor till! Hittade två stycken högklackade skor (rekord på hög nivå nu, för min del), det var rea på båda så jag fick båda två för 248 kronor, det kallar jag FYND! Samt en röd vardagströja. Och massa julklappar, så nu är jag färdig. Nästan. Ska köpa något mer till J.

Men först var redovisning på Skövdes stadsmuseum. Och Terese och Eva klarade det gallant! Hur duktiga som helst! Och väldigt intressant var det, samtidigt som det var skärrande att se.

Nu ska jag äntligen göra mina beställningar på smycken, jag somnade nämligen i soffan igår och sov i 2 timmar. Totalt däckad! Men nu har jag massa energi! Så nu blir det smyckestillverkning, packning och sedan ska jag och J på Thairestaurangen och äta. Mysa till det lite sista dagen!

Och mamma har nu varit i Gävle och gjort tester, så nu är det bara att invänta något resultat. Förhoppningsvis! Ska bli såå skönt att få träffa henne i övermorgon!

Ps. Det kommer lite bilder senare ikväll! Om jag orkar, dvs.

1 kommentar:

  1. Åhh..gud vad skönt!! jag vill att du ringer om din mor snart please1 faster

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)