måndag 14 december 2009

En natt till




Jag har haft en underbar dag med systrarna Wallberg och fru Wallberg. Pussat, busat och njutit av varje minut. Vi var till "Majas café", ett café och inredningsbutik i Rengsjö, urfina grejor! Sedan var vi till Ediths och Ines farfar Aron i Arbrå och hälsade på, jättemysigt.

Det var fullt på hjärtintensiven idag också, så mamma fick sova hemma en natt till. Och ingen är väl gladare än oss! Fast det skulle ändå kännas säkrare om hon sov där om något skulle hända, tills de fått fram vad det är för fel. Fick som väntat inga svar på prover idag, får hoppas att vi får veta det i veckan!

Imorgon kanske jag får träffa några av mina flickor, det hoppas jag verkligen! Och under dagen ska Ines vara här och mysa : ) Blir skönt att få lite egen tid med henne, utan att stora syster Edith blir sur och svartsjuk.

PS. Jag har slut på pengar på mobilen! Tack för alla sms, men ring hellre för jag kan inte svara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)