måndag 14 december 2009

Håll nu alla era tummar!


Vaknade först halv åtta, sedan 09.20 och då gick det inte att somna om. Jag var hungrig och törstig. Och jag klev upp ! Minns inte när jag i mitt 23 åriga liv klev upp så "tidigt", jag är en riktig sovare och kan sova huur länge som helst, minst till 11. Så jag känner mig riktigt "duktig".

Nu är mamma i Gävle, redo för röntgen och tester. Håll nu alla era tummar att de hittar vad som är galet!!!

Har precis ätit en tallrik havregrynsgröt, som alla andra mornar. Problemet var bara att när jag hällde i mjölken så kom det 1-2 cl, den var nästan slut. Så det blev typ gröt utan mjölk, ingen höjdare men det fick gå. Mättande i vilket fall!

Ska lägga mig i soffan och se på One Tree Hill och Gossip Girl som jag spelade in igår, sedan ska jag ta en långpromenad till syster yster på Granberg. Ska pussa och leka massa med barnen medan hon pluggar. Det var såå mysigt att få träffa dem igår! Edith pratade helt flytande och gör meningar, och dessutom ser hon inte längre ut som en söt-2åring utan nu är hon en söt liten flicka, hon har blivit så stor! Och Ines med, men hon blir ju alltid liten eftersom man jämför dem. Ja, de är helt underbara och det gör ont i mig att jag missat så mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)