lördag 5 december 2009

Gud så gott









Dagen efter är verkligen inge vidare. Största problemet, ja eller näst efter att man är så trött och seg, är att man blir så himla vrålsugen på vissa saker. Idag är det tacos jag är sugen, jag skulle nästan döda för guacemole och rubbet, gud så gott! Sushi skulle inte heller sitta fel! Åh, det bara vattnas i munnen på mig! Eller lantchips och dipp!!! Ja ni ser, listan kan bli lång! Men det känns redan som man gått upp flera kilon, efter så mycket vila denna vecka och onyttigheter igår/inatt.

Men något smarrigt ska jag nog köpa med mig när jag cyklade hem ifrån Gittan ; ) Får låtsas att det är synd om mig som är ensam hemma ikväll, eftersom J är borta (fast jag egentligen inte tycker synd om mig själv alltså!). Så kan jag "låtsas-tröstäta", thihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)