tisdag 1 december 2009

Snorar och nyser

Snorar. Nyser. Snyter. Snorar. Nyser. Nyer ännu mer. Tårar som rinner ur förkylda ögon. Ja USCH vad det är synd om mig! Nej men seriöst, jag har faktiskt inte tid att ligga i en soffa och svettas och tycka synd om mig själv.

Jag måste utföra min praktik, skriva färdigt praktikrapporten, börja förbereda redovisningen, tillverka smycken. Beställningar droppar in varje dag, så himla roligt! Fått fina komplimanger för min blogg också, och just därför vill jag också bli frisk så att jag orkar skriva lite roliga saker igen!

Och framför allt; Jag måste bli frisk på fredag, då ska ju vi åka till Jönköping och se Takida. Vända upp och ner på stan och ha vansinnigt roligt! Lördagen ska jag spendera med att tillverka smycken och avsluta praktik arbeterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)