onsdag 2 december 2009

Somna ståendes

(Varning för trist inlägg!)
Har knappt kunnat sova någonting inatt, vaknat oroligt men mest haft ont i ryggen. Det gör ont av att ligga i två dygn i rad. Är det såhär liggsår börjar kännas? Var upp runt åtta och ringde och meddelade praktikplatsen att jag blir hemma idag med. Skulle ha intervjuat enhetschefen idag, men istället fick jag lov att maila frågorna. Så nu är det gjort, men jag är vaken och nästan pigg. Konstigt det där, när man får sova då kan man inte och när man inte får sova då skulle man kunna somna ståendes! Men det blir för lång dag om jag ska vara vaken från och med nu, en alldeles för jobbig dag. Det snorar minst på morgonen så jag ska skynda mig till sängen och försöka somna om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)