söndag 6 december 2009

Tryggaste stället

Får snart panik på alla tankar. På syster lät det som att det dumt att åka hem nu, innan jul. Mamma är ju tryggast där hon är nu. Syster tyckte jag skulle prata med mamma innan jag bokade någon tågbiljett. Så jag ringde mamma och hon tyckte inte att jag skulle åka hem nu, för det var lugnt. Hon var på 'det bästa och tryggaste stället hon kunde vara på om det skulle hända något.' Hon ska till Gävle imorgon eller på tisdag och ta fler prover, så vi skulle vänta till efter det innan jag bokade någon biljett. Höra vad de säger först.

1 kommentar:

  1. Hej My! Läste precis din blogg om Mona! HUR är det med henne? Ringer dig sen. Du har en sådan fin blogg!! Kram Faster

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)