söndag 6 december 2009

Innebörden av trygghet

Sommar 08

Just nu sitter J i bilen påväg hem, han har 1,5 timme kvar att åka. Sedan får jag äntligen slå mina armar runt hans hals och pussa hans fina läppar. Känna hans kropp emot min och omsvepas av innebörden av trygghet.


När han kommer hem ska tacos stå serverat på borden har jag bestämt. Åt aldrig något smarrigt igår, eller jo en vegitarisk sallad! Så det ska bli mumsigt. Dock måste jag ta mig ut och handla, hade helst hållt mig inomhus idag. Helst i soffan.


För en stund sedan kom jag på att jag skulle på spinning idag, det hade jag totalt glömt. Det finns viktigare saker i livet just nu!

1 kommentar:

  1. svar: Ja, vem är jag!? Haha. Jag pluggar just nu första terminen på socionomprorammet i Örebro (det var när jag sökte på socionomprogrammet och bloggar som jag hittade din), men jag är från Sandviken. Är lite trött på dom gamla vanliga bloggarna så det är jätteroligt när man hittar nya intressanta :)

    SvaraRadera

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)