onsdag 9 december 2009

Frågor & svar

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag började gå på träningspass, och det var det bästa jag någonsin gjort!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, mitt löfte var att ta emot komplimanger bättre, säga tack istället för "nej det är jag ju inte" osv.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, älskade Gittan!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, jag har förlorat nog med människor jag älskat nu!
5. Vilka länder besökte du?
Cypern
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Bättre självförtroende.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum tror jag!
8. Vad var din största framgång 2009?
Min kondition och träning.
9. Största misstaget?
Tror jag misstagit mig på vänner, som egentligen bara är "kompisar".
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är ofta sjuk tyvärr.
11. Bästa köpet?
Mina partyskor.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min sambo gör mig glad varje dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pink - So what. Ediths favorit låt!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina syskonbarn mer, de utvecklas så fort. Jag har missat så mycket pga att jag bor så långt bort, pga studier.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat på mig själv-
18. Hur tillbringar du julen?
Först går vi i kyrkan. Sedan firar jag och Johan jul med min familj och sedan åker vi till hans familj och släkt, och spenderar kvällen där.
19. Blev du kär i år?
Japp, jag blir kär på nytt i Johan hela tiden!
20. Favoritprogram på TV?
Greys och DH.
21. Bästa boken du läste i år?
"Snälla pappa nej"
22. Största musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på någon!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick allt jag önskade mig faktiskt!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Inget.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag solade, badade och blev bjuden på restaurang av Terese och Frida i Ayia Napa : )
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bätre självförtroende som sagt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Har faktiskt ingen direkt stil, jag klär mig i det jag känner för.
29. Vad fick dig att må bra?
Johan, helt klart. Och Hälsostudion!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Fjortisfrågor svarar jag inte på.
31. Vem saknade du?
Sarah, alltid.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, så många. FL 1. Mattias och Jessica och hela Skövdegänget, hur underbara människor som helst! Och Eva som blivit en nära vän!

Tog denna lista ifrån Hannah, hoppas det var okej! : )

1 kommentar:

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)