tisdag 8 december 2009

Det är lite mycket just nu

Förlåt för dålig uppdatering. Men det är lite mycket just nu.

Igår bokade jag biljett hem, på fredag kväll åker jag till mamma. Det kändes som jag kunde andas efter jag beställt biljetten, så mycket som släpptes. Jag vill finnas till, vara där, stötta, trösta, bara vara där och hålla handen. Alltid. Snart får jag göra det!

Eftersom det bara är en vecka till i skolan så stannar jag såklart hela veckan och åker inte tillbaka något innan jul. Så jag blir i Bollnäs till den 30:e december. J kommer den 23:e, han har ju ett jobb att sköta.

Imorgon ska jag redovisa praktiken, jag är alltid lite nervös. Men det brukar gå bra. Men ni kan väl i alla fall hålla tummarna för mig runt halv tio imorgon? Vore sött!

Och tack för alla fina ord och omtanke! Det värmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)