söndag 13 december 2009

Hipp hipp hurra (i förskott)




Hipp hipp hurra i förskott för min älskade mamma som fyller år imorgon! Men vi firar henne som sagt idag. Min kladdmuffins blev ett skämt igår.. För det första var formarna för stora och sedan blev de inge kladdiga alls, trots att jag gjorde som det stod i receptet. Men men.. Jag nöjer mig med att vara mästerkock! Ska snart ge mig på att göra blåbärstårta, önska mig lycka till!

Ska bli underbart att snart få träffa mina älskade systerbarn. Mamma mår bra och är glad idag, det är det bästa som hänt på länge! Att se henne skratta är som balsam för min själ. Imorgon ska hon åter till Gävle för röntgen, hoppas de nu hittar vad som är galet så att hon får komma hem för gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Alltid roligt när folk vågar säga sitt!

(Kommentarer som är kränkande och anonyma kommer att raderas!)